גיימר או בעברית משחקן הינו כינוי לחובבי משחקי וידאו ומשחקי מחשב. המדובר בדרך כלל במי שמכונים חברי הדור הדיגיטלי ולצעירים בגילי 12-18. צעירים שהפכו ל"גיימרים" מבלים זמן רב מול המסך במשחקי מחשב וכמובן בפיתוח דיונים ושיחות על המשחקים המובילים.

גיימר- המדריך המלא!

גיימר- הגילאים:

מרבית הגיימרים בישראל הינם בני נוער בגילאי 12-18 אשר מבלים את מרבית זמנם הפנוי מול המשחק במשחקים. מחקרים מצביעים כי למרות הניוון הפיזי הנגרם מישיבה ארוכה מול המחשב. הרי שיכולות אחרות וקוגנטיביות מתפתחות הרבה יותר מאחרים. זאת בעיקר בעקבות מאפייני המשחקים המחייבים את הגיימר לבצע פעולות רבות בזמן קצר ולהגיב מהר להתרחשויות אשר על המסך.

שיאים עולמיים של גיימרים

החל מהגיימר האוסטרלי אוקן קיאה. ששבר שיא לאחר ששיחק למעלה מ135 שעות ברציפות. ועד מי שנחשב לגדול אספני משחקי הוידאו. האמריקאי מייקל תומאסון שנחשב לאחד מאספני המשחקים הגדולים. עם למעלה מ10000 משחקי וידאו. הפכו גיימרים צעירים בעולם לגורואים. של בני הנוער ברחבי הרשת.

התחרויות והקהילות של הגיימרים

גם בישראל וגם ברחבי העולם קיימות מספר קהילות של גיימרים. ואף מנוצרו ליגות של שחקנים מרחבי העולם. במדינות כמו דרום קוריאה וסין. הפך המונח גיימרים למעין ספורט אולימפי. שמהווה את תחום העיסוק המרכזי של הצעירים.

כמו האתר שלנו שבו אתם גולשים כרגע והקים הגיימר הישראלי, עידן טאוב. קיימים עוד פורטלים ייעודיים ברחבי העולם למשחקים וירטואליים. בפורטלים ניתן לקבל מידע על כל החידושים בתחום הגיימינג, מידע ועצות לרכישת מסכים וציוד למשחקים ואף אודות תחרויות בתחום. חלק מהתחרויות הפכו למבוקשות כל כך שהן מייצרות הכנסה לצעירים שהפכו למקצוענים בתחום

גיימר
עולם הגיימינג לוגו

 

מידע על מחשב אוסטרלי מומלץ..