הרשימה 2020 Gamers Rich הושקה כדי שתוכלו לראות כמה יותר כסף הסטרימרים הגדולים ביותר של טוויץ 'עושים יותר מכולנו. פורבס פרסמה את הרשימה השנתית של השחקנים העשירים בעולם, שמציגה את הכותבים המרוויחים ביותר של תוכן משחקים מרחבי העולם. ההכנסות לקבוצה זו נאמדות בכ -5.88 מיליון דולר, ולפי הרשימה שלהלן, מדובר בכמה מהשחקנים הגבוהים ביותר שלנו בכל העולמות. הוא השחקן התשיעי העשיר בעולם, שזכה בטורנירים רבים ונחשב לאחד השחקנים האהובים עליו במשחק.

סאהיל ארורה (UNIVeRsE) הוא אחד השחקנים המקוונים המשולמים ביותר בעולם, ומשתכר בסך הכל 4.5 מיליון דולר. כמובן שהסכומים הללו ניפחו את סך המרוויחים הגבוהים ביותר, אך למעשה כל אחד עשר השחקנים המובילים ב- Esports Dota הם 2 שחקנים. השחקן המרוויח ביותר ב- StarCraft II הוא קוריאני ונמצא מאחורי פין סראל. אבל מי שלוקח את המקום הראשון הוא רוג ', השחקן החמישי העשיר ביותר בקוריאה.

עיקר הכנסותיה מקורן בסטרימינג, שם חברות ההימורים העשירות בעולם משלמות לו עבור המשחקים שלהן. ההכנסות מגיעות בעיקר מזרמים שמשלמים לו לשחק בזמן משחקו, וכן מכספי חסות.

עם מעט תחרות ומעט תשואה, מקור הרווח העצום הזה הפך אותו לשחקן העשיר ביותר בעולם, למרות פחות תחרות על הרווחים.

הוא הרוויח 455,000 $ במספר טורנירים, מה שהופך אותו לשחקן השמיני העשיר בעולם. הוא נחשב גם לשחקן החמישי בעושרו בעולם והוא השחקן השני בעושרו באירופה והשלישי בעושרו בצפון אמריקה. הכנסותיו נובעות מטורנירים וחוזים שנותנים לו נותני חסות, אך גם מהישגיו כשחקן. לכן הוא השחקן בעל השכר הגבוה ביותר שמגיע לראש רשימת השחקנים העולמיים.

הוא השחקן העשיר ביותר ב- DOTA 2, אך הוא זכה גם בתארים אחרים ששיחקו שחקנים מקצועיים אחרים מרחבי העולם. הוא זכה כל כך הרבה טורנירים בשנים האחרונות ומומן על ידי כל כך הרבה חברות ברחבי העולם. הכנסותיו המשוערות הן כ- 690,000 $, ומדרגות אותו במקום השישי בין השחקנים העשירים ביותר בעולם. למרות שזכה בטורנירים רבים, הוא עדיין נחשב לשחקן השלישי בעושרו בעולם בזכות הישגיו כשחקן והסדרי החסות והחוזים שלו. עם הכנסות של 1.5 מיליון דולר בכמה טורנירים, הוא מדורג במקום השביעי בין השחקנים העשירים בעולם והוא גם השלישי בעושר באירופה.

בשנת 2016 הוא נבחר לאחד משלושת הנערים המשפיעים ביותר של מגזין טיים, ובשנת 2017 הוא מונה על ידי שיאי גינס העולמיים כשחקן הצעיר ביותר עם הכנסה לספורט אלקטרוני של יותר ממיליון דולר.

השחקן בעל השכר הגבוה ביותר בליגת האגדות הוא פייקר, שצבר הכנסות של יותר מ -1.5 מיליון דולר במהלך הקריירה שלו כחבר ב- T1. הוא זכה ביותר מ -2.25 מיליון דולר במהלך הקריירה שלו, והפך אותו לאחד השחקנים המקצועיים המרוויחים ביותר בעולם. חסן מסכם את עשרת שחקני ה- eSports המשתלמים ביותר בצפון אמריקה והוא השחקן השני בעושרו בדרום אמריקה והשלישי בעושרו באירופה. כשחקן eSports, הוא הפך את התשוקה שלו למשחק לקריירה מצליחה ונחשב כיום לאחד השחקנים המקצועיים המצליחים ביותר בעולם. הוא השחקן בעל השכר הגבוה ביותר במשחק – מרוויח שחקנים מכל העולמות, עם הכנסות של יותר מ -1.5 מיליון דולר במהלך הקריירה שלו כחבר ב- Team Liquid.

השחקן העשיר ביותר בעולם הוא נאדשות "האג", המדורג 04 ברשימת עשרת השחקנים העשירים בכל הזמנים עם שווי נקי של 1.5 מיליון דולר. מספר 1 הוא איש המקצוע המצליח ביותר בכל eSports וגם השחקן המרוויח ביותר מכל המשחקים.

הוא ממוצא הודי והוא נגן הווידיאו בעל השכר הגבוה ביותר בעולם עם שווי נקי של מעל 2.5 מיליון דולר. המקצוען לשעבר של Halo הוא אחד השחקנים המצליחים ביותר ב- eSports וגם השחקן העשיר ביותר בכל המשחקים.

הוא הפך לאחד השחקנים הפוריים ביותר בתעשיית המשחקים, ועזר ל- Team Liquid לזכות בפרס ענק של 10 מיליון דולר בינלאומי 2017 ולסיים במקום הרביעי בשנה הבאה. בזמן ששיחק ב- DOTA 2 ב- EC, הוא הפך לשחקן הצעיר ביותר שאי פעם הרוויח מעל מיליון דולר באמצעות הימורים. הוא הזוכה בזכייה לאחרונה שהרוויחה לו 2.5 מיליון דולר והכניסה אותו לרשימת השחקנים המרוויחים בהיסטוריה. שני השחקנים הרוויחו יותר ממיליון דולר נטו בכך שהם פיצלו את כספי הפרס והוסיפו אותם לרווחי טורנירי העבר.

צילום: Pixaby