בני נוער עסוקים מתמיד בימינו, והרגעים הנותרים הופכים להיות יקרים במיוחד כשמוסיפים את הזמן שהילדים מבלים עם הוריהם או עוסקים אחרת בפעילויות שלא כללנו. אין זמן לבלות עם חברים, למרות שהם עושים דברים כדי למלא את זמנם.

במקום לדאוג כמה דקות תוכלו לבלות עם ילדכם בכל יום

התמקדו בהפיכת הדקות הללו לרגעים בלתי נשכחים. אם אינך יודע להאט את הזמן, יש לך אפשרות לייעל את הזמן שאתה מבלה עם ילדיך כשהם עדיין במיטה, שם הם יכולים להסתכל החוצה לפני השינה. זה נותן להם זמן עדין ועדין להתיר את הדחיסה, אבל זה גם נותן לך רגע מיוחד איתם שאחרת עלול ללכת לאיבוד לטלוויזיה.

אם אתם מכירים מישהו שמחפש אפשרויות לילדו בגיל הגן או בבית הספר היסודי

הזמינו אותו לפגישה של ועד בית הספר המקומי. בשעה זו – מפגש ארוך – נבחן כיצד ילדכם מבלה את יומו ונענה על שאלות כיצד הוא משיג את יעדיו, ציפיותיו וציפיותיו לעתיד בית ספרו. שוחח איתנו במשך שעה מה הילדים שלך עושים כל יום והפעילויות האהובות עליהם. אנו משתמשים בזה גם כהזדמנות לפתוח את הבניין למשפחה ולחברים לבקר בבית ספר יפהפה זה, לכן הקפד לדבר על שאלות וחששות בימיך ולהתרברב מעט בהתקדמותך לאורך השנים.

הפכו את הימים הארוכים והשנים הקצרות לרגעים יקרים ", הודפס מחדש באישור The New York Times Book Review ו- The Washington Post.

Sallis and McKenzie (1991) מדגישים את החשיבות של הכנת ילדים ו מתבגרים לכל החיים של פעילות גופנית ועיסוק בהם באמצעות חינוך גופני. חינוך גופני כחלק מהקורס מציע לילדים את האפשרות ללמוד על פעילות גופנית ולהיות פעילים.
למידע נוסף אודות החופש הגדול מתקרב, מה ניתן לקנות לילדים כדי להעביר זמן איכות בכיף? ומשחקים ומוצרי יצירה לילדים ניתן לבדוק כאן: goldbooks.co.il

זה גם אומר שמורים יכולים להוציא יותר זמן לעזור לילדים לפתח את הכישורים האלה בלי לחוש לחץ להקצות ציונים

ברור שזה מקרה של החמצת הזדמנויות לעתיד, אבל זה גם עניין של זמן. אם אנחנו נמצאים במקום אחר ברגעים היקרים האלה, שאנחנו עובדים קשה נשמר, אנו מאבדים את ילדות ילדינו בכך שלא בילינו איתם בכלל. הלוואי שיכולנו לבלות את זה יחד ולא נוכל לקבל רגעים מאושרים כמו פעם כמשפחה כי אנחנו עסוקים מדי. —- אתה יכול לדבר איתך לילדנו על מה שאתה מוכן לשלם ולעזור להם בעלות של טיול בפארק או יום בגן החיות או בחוף הים.

הרעיונות לזמן האיכות ברשימה זו הם מהדברים הכי מצחיקים שפעוטות יכולים לעשות

אתה יכול לעשות פעילות שאתה עושה יחד ורק אתה תעשה את זה, או שאתה יכול לעשות את הפעילות ביחד. רבים מהרעיונות הללו לפעילויות פעוטות עלו במוחי כאשר התבקשתי על ידי הקוראים בקיץ רשימה של עשרת הרעיונות המועדפים עלי לפעוטות.

אני רואה ברעיונות להכניס ילדים לטבע כפעילות מגרה שילדים יכולים לעשות בטבע, אך גם כפעילות מהנה לפעוטות.

הסתבכות בפעילות המגיבה למשחק

כמו יצירה, יכולה להיות דרך טובה להכניס את עצמך למשהו ולהשתמש אחרת במוח שלך. להסתבך עם הטבע זה טוב לבריאות הנפש, ופשוט בילוי בחוץ, אולי מבחין בטבע, יכול לעזור בשיפור מצב הרוח ובהפחתת חרדה ומתח. תמיד מומלץ להקדיש מספר דקות לשאול את ילדכם מה הוא הכי אוהב ומה עוזר לו. תן תבנית הממחישה את טבע העולם סביבך ואת מיני בעלי החיים, הצומח ובעלי החיים השונים.

בני נוער עסוקים לעיתים קרובות בבית הספר, בחברים ובתחומי עניין אחרים, אז קחו זמן לבלות יחד ולשוחח במהלך ארוחת הבוקר או הערב. אם יש לכם בני נוער או ילדים צעירים, היפגשו עם המשפחה בכדי לפתח פעילויות שאתם נהנים כמשפחה.

הורים יכולים להיאבק בכמה עצמאות עליהם לאפשר לעצמם בזמנם הפנוי של ילדיהם

זה יכול להיות קשה לברר אם אתה מעוניין בפעילות של ילדך ומסתכל לו בפניו, אך נסה בכל זאת. אם אתם מבלים זמן משותף מספיק פעמים, ילדיכם יפתחו יותר התלהבות ויקחו מעט אומץ אם זה משהו חדש לבזבז חלק מ"זמנכם הפנוי ". ההצעות כוללות כי יש לתת לצעירים את הזכות לחופש גדול יותר אם הם מוכנים להתנהג באחריות. סידור כללים לשעות הפנאי שלכם יכול לעזור לכם לשמור על בטיחות ילדיכם כשאתם יוצאים לדרך.

פעילות גופנית טובה לגופם של ילדים ונראה שהופכת אותם לממוקדים יותר

מה שמועיל במיוחד לילדים עם הפרעות קשב וריכוז. הליכה עם ילדים היא דרך נהדרת להאט את קצב החיים ולקיים איתם עוד רגעים לא כתובים. עם זאת, לא ברור אם ההתלהבות והידע מתכנית הלימודים יתורגמו לחייהם של ילדים באמצעות חינוך גופני, ויסייעו להם להיות פעילים פיזית בבית.