ASUS Republic of Gamers מכריזה על מערך נשקי משחק מדהים ב-CES 2021.המערך המייצר חוויה אינטראקטיבית עם שורת נשקי משחק וטכנולוגיות.

נקודות מפתח בנשקי משחק 

העשרת המערכת הסביבתית של המשחקיות: החוויה האינטראקטיבית ROG Citadel XV חושפת בפני הצופים המקוונים את יקום המשחקים של ROG ואת המורשת של המותג.

מסך חדש ועוד אביזרים: ROG Swift PG32UQ, מסך המשחקים הראשון בעולם בגודל 32 אינץ' שתומך ב-HDMI 2.1.

המקלדת ROG Claymore II, והעכבר ROG Gladius III.

ASUS, עם מותג המשחקים שלה Republic of Gamers (ROG)/ הכריזה על החוויה האינטראקטיבית הראשונה שלה ועל שורת נשקי משחק וטכנולוגיות/ באירוע ההשקה הווירטואלי ROG for Those Who Dare שנערך בימים אלו בתערוכת CES 2021.

האירוע סימן את הופעת הבכורה הרשמית של ROG Swift PG32UQ, מסך ה-4K בגודל 32 אינץ' ובקצב ריענון של 144 הרץ שהוא מסך המשחקים הראשון עם תמיכה ב-HDMI 2.1 עבור משחקי PC וקונסולות.

כמו גם של מקלדת המשחקים ROG Claymore II ושל עכבר המשחקים האלחוטי ROG Gladius III Wireless.

מוצרים חדשים אלו ואחרים זמינים כדי לחקור את ROG Citadel XV.

חוויה אינטראקטיבית פורצת גבולות שהוצגה במהלך השידור הווירטואלי החי של ROG For Those Who Dare, וזמינה להורדה בחינם ב-Steam.

עיצובי המעבדה משקפים את שפת העיצוב של ROG המתבססת על נושאים כגון חלוציות, מיזוג ומרידה.

לאחר שעוברים את המבצר נפתח משחק יריות בגוף ראשון קצר בהשראה של משחקי פעולה בו המשתתפים יכולים לבחון את יכולת הכיוון למטרה והרפלקסים שלהם על ידי פגיעה במטרות תחת ממד שנעות ברחבי המסך.

ROG Swift PG32UQ

ROG Swift PG32UQ הוא מסך המשחקים הראשון בעולם בגודל 32 אינץ' שתומך ב-HDMI 2.1.

הוא מציע פאנל IPS בקצב ריענון של 144 הרץ עם זמן תגובה של 1 אלפיות השנייה לתמונה בתנועה (MPRT).

PG32UQ מציע תאימות ל-G-SYNC1.

והוא מציע בנוסף את טכנולוגיית ELMB Sync ואת טכנולוגיית Variable Overdrive של ASUS כדי להציג תמונה חלקה כל הזמן.

גם בעת השתנות קצבי הפריימים. המסך יהיה זמין החל בסוף הרבעון הראשון של 2021.

ROG Claymore II

ROG Claymore II היא המקלדת המכנית הראשונה עם תאורת RGB שמציגה את המתגים המכניים האופטיים הכחולים ROG RX. מתגים אלו מיישמים עיצוב חלול מרובע ונורות RGB מוטבעות כדי להציע תאורה מסביב לכל המקש.

ל-Claymore II יש משענת פרק כף יד מגנטית ומקלדת נומרית נתיקה. שניתן לחבר משני צידי מקלדת ה-80% כדי להתאים להגדרות ולסגנונות משחק שונים.

המקלדת הנומרית כוללת ארבעה מקשי בקרת מדיה הניתנים להתאמה אישית עבור קיצורי דרך לפרודוקטיביות או פקודות מאקרו, ויש גם גלגלת לשינוי עוצמת הקול.

חיבור ה-USB-C החוטי והחיבור האלחוטי בתדר רדיו 2.4 גיגה-הרץ מבטיחים קישוריות ללא שיהוי.

הסוללה בהיקף עבודה של 4,000 מילי-אמפר/שעה מספקת עד 40 שעות שימוש בטעינה יחידה.

ROG Gladius III Wireless

ROG Gladius III Wireless הוא עכבר משחקים ארגונומי עם תמיכה ברזולוציה של 19,000 dpi. ועם קישוריות תלת מצבית מתקדמת כשהוא תומך בחיבור חוטי.

חיבור בתדר רדיו 2.4 גיגה-הרץ ובחיבור בלוטות'. Push-Fit Switch Socket II החדש והבלעדי תומך בשלושה פינים מכניים מסורתיים. וגם בחמישה מיקרו מתגים אופטיים מסוג Omron. וכך יכול המשתמש בהתאם להעדפות השימוש שלו להגדיר את ההרגשה ואת הלחיצות עצמן.

כן זמינה גרסה חוטית של ROG Gladius III.

נשקי משחק
נשקי משחק צילום pixbay

 

בשביל עוד כתבות ומשחקים היכנסו לאתר שלנו בלחיצה כאן(: