למידע על כל קטגוריית נכסים, תוכלו למצוא קישורים לחדשות האחרונות, תרשימים וחדשות חדשות שיעזרו לכם לשפר את ההשקעה והמסחר שלכם. תוכל גם למצוא פירוט של 10 המניות הפופולריות ביותר, אגרות חוב, סחורות והשקעות אחרות בכל אחת מהקטגוריות הללו, מה שעוזר לך לבדוק ולשפר אותן.

אתר חדשות פיננסי זה מציע חדשות שוק המניות מרחבי העולם ומאפשר לך לבחור את אזור העולם שתרצה לחקור

תומסון רויטרס מכסה את כל מה שאתה יכול לדמיין, כולל שוקי מניות, סחורות, אג"ח, מטבעות ושווקים פיננסיים אחרים. חברת המדיה מספקת גם סקירה של קרנות ומניות שונות ומפקחת על ביצועיהן בשנים האחרונות. למי שלא אוהב או צריך לעשות זאת, הנה רשימה של מניות ואתרי חדשות השקעות כדי לבדוק את 10 המניות הפופולריות ביותר בשוק האמריקאי. לסיום, ל- CNBC.com דף מימון אישי המשלב חדשות ומאמרים בנושאים כמו מימון אישי, תכנון פיננסי, השקעות ונושאים פיננסיים אחרים. סעיף זה, המכיל את כל החדשות הכספיות, הוא מתווך מקוון עבור כל הכסף שיש לך כרגע.

אתה יכול לגלוש בחינם בוול סטריט ג'ורנל ולראות כותרות וקטעי תוכן

אך אם אתה רוצה גישה ליותר מכותרת אחת ופסקה או שתיים, עליך להירשם למנוי. ניתן גם להקים יומן אישי המציע דף מימון אישי עם קישורים למאמרים ספציפיים אודות חברה או נושא מסוים. אם אתה רוצה מידע מעמיק, אתה זקוק למנוי בתשלום ל- Financial Times ותוכל לראות את הכותרות, התוכן והקליפים.

אחד ממקורות המידע החינמיים הטובים ביותר

הוא Morningstar.com, צובר כל הדברים הללו ועוד. הוא מביא גם מקורות חדשות כמו רויטרס וכתבות חדשות מצטברות מהוול סטריט ג'ורנל, הניו יורק טיימס, בלומברג ומקורות אחרים. אתר CNBC Markets מכיל מידע רב זה, אך הוא אינו מקיף כמו ה- Financial Times.

מספר אפשרויות אחרות ב- WSJ

זמינות בקטלוג הספרייה, ואוודא שמאמר בוול סטריט ג'ורנל יתווסף לרשימה זו. לקבלת חדשות בינלאומיות נוספות, בקרו ברשת חדשות דאו ג'ונס, העוסקת במגוון רחב של נושאים, כולל שוק המניות בארה"ב ושווקים פיננסיים. יש מאמר שמשתף חלק מהמידע הזה מהניו יורק טיימס וממקורות חדשות אחרים ברשת דאו-ג'ונס.

תוכל גם לגשת ל- Barron Online ו- SmartMoney Interactive

מה שהופך אותו לאחד המשאבים המקיפים ביותר ברשת לחדשות וול סטריט. אפליקציית MarketWatch לאייפון ולאנדרואיד לא רק מעניקה למשתמשים גישה לבורסה ולשווקים הפיננסיים, אלא גם שפע של חדשות ומידע אחר. זה זמין עבור iPhone ו- Android כמו גם באנגלית – ברחבי העולם, אך גם בשפות אחרות כגון צרפתית, ספרדית, גרמנית, צרפתית – אנגלית וסינית.

לא רק לחדשות פיננסיות

רויטרס היא שירות חדשות ואלקטרוני העולמי המכסה את כל היבטי החדשות. החלקים העסקיים והפיננסיים הם מהשורה הראשונה ומציעים מגוון רחב של חדשות פיננסיות וניתוח פיננסי. JHU מציע גישה למגוון רחב של עיתונים וזרם החדשות בארה"ב כולל כותרות מובילות כמו הניו יורק טיימס, וול סטריט ג'ורנל, ניו אינגלנד ג'ורנל לרפואה, וושינגטון פוסט, ארה"ב היום ועיתונים גדולים אחרים. זרם החדשות האמריקאי מספק מידע רב אודות שוק המניות, השווקים הפיננסיים והשירותים הפיננסיים, וכולל מגוון מקורות חדשותיים אחרים, כולל CNBC, Business Insider, Bloomberg, Fox News ועוד.

החלק WSJ שווקי באתר מכיל חדשות וסטטיסטיקה ספציפיים לבורסה

כולל סקר מניות וכלי מעקב אחר תיקי השקעות. אך היא מציעה שורה של אירועי חדשות המשפיעים על השוק, כולל ממוצע התעשייה של דאו ג'ונס ו- S & P 500. קום – עד לרגע החדשות מהניו יורק טיימס, וול סטריט ג'ורנל, הניו יורק אנגליה כתב העת לרפואה ועיתונים גדולים אחרים.

אבל הדבר הטוב ביותר שיעניין אתכם כמשקיעים

הוא שתוכלו לקרוא על מניות ולגלות מה קורה בעולם סביבכם. כאן תוכלו למצוא את החדשות האחרונות על שוק המניות והתפתחותה וכן חדשות מעסקים, פוליטיקה ותחומים אחרים. בטח, אולי תראה חדשות על הביצועים של מניה בשבוע-שבועיים האחרונים, אך לפעמים אתה זקוק לתובנות מעמיקות יותר. וכיצד נדון כיצד כלכלת ארה"ב והשפעתה על שוק המניות, למשל, נידונות במאמר זה בוול סטריט ג'ורנל.